بررودکریز
بررودکریز

بررودکریز

صلی الله وعلیک یاعلی بن موسی الرضا(ع)



صلی الله وعلیک یاعلی بن موسی الرضا(ع)


دلم برای حرمت تنگ است




من از عطر نامت بهاری شدم


  • تو را دیدم آیینه کاری شدم


  • تو این خاک را رنگ و بو داده ای
    به ایران من آبرو داده ای

    تو را دیدم و روشنایی شدم
    علی ابن موسی الرضایی شدم

صلی الله وعلیک یاعلی بن موسی الرضا(ع)

صلی الله وعلیک یاعلی بن موسی الرضا(ع)


صلی الله وعلیک یاعلی بن موسی الرضا(ع)


دلم برای حرمت تنگ است




من از عطر نامت بهاری شدم


  • تو را دیدم آیینه کاری شدم


  • تو این خاک را رنگ و بو داده ای
    به ایران من آبرو داده ای

    تو را دیدم و روشنایی شدم
    علی ابن موسی الرضایی شدم


[ بازدید : 2 ]

کریزی ها/تصاویر




عکس‌ها
0 نظر 2 بازدید
0 پسندیدند
عکس‌ها
0 نظر 4 بازدید
0 پسندیدند
عکس‌ها
0 نظر 4 بازدید
0 پسندیدند
عکس‌ها
0 نظر 3 بازدید
0 پسندیدند
عکس‌ها
0 نظر 4 بازدید
0 پسندیدند
عکس‌ها
0 نظر 4 بازدید
0 پسندیدند
عکس‌ها

به یاد درگذشتگان

به یاد درگذشتگان



به یاد درگذشتگان